tisdag 1 februari 2011

Det där med dejting igen...

Jag vet att jag skrivit om nätdejtning tidigare men jag får nog göra det igen.

Jag blir fanemig vansinnig!

Ja jag saknar att ha någon och dela livet med men jag vill inte rusa in i något. Jag vill vara försiktig, treva mig fram och lära känna personen innan jag kan avge rapport om vad jag känner.

Jag avskyr smeknamn som gumman, sötis, lilla hjärtat mm. Det är inte min grej och fanemig inte från nån som jag knappt känner.

Och hur jäkla oförskämt är det egentligen inte att säga att någon är söt! Jag är inte söt, jag är inte nån flicksnärta i fjortiseran som faller för sånt dravel.
Jag är en vuxen kvinna som närmar mig 40 alldeles för snabbt. Vill man få mig att reagera lite mer positivt så kan man väl säga/skriva att jag är het, snygg, sexig. Jag skulle väl inte tro dem för jag tycker att det varken är sött eller sexigt med svarta ringar under ögonen.

Sen har vi de ljushuvuden som skickar igång msn börjar chatta med det första kjoltyg de ser är online. Den gemensamma nämnaren för dem är att de har inte förstått vad ett nej är. Fastän jag tydligt efter massor tjat sagt att de får faktiskt ha i åtanke att jag är en härdad 3-barnsmamma och faller inte för tjat... tvärtom... SÅ FATTAR DE INTE! Tjatet fortsätter!
Och jag bara avskyr när kommentarer som Jag är kåt, vill du se den? och Vill du camma lite? ploppar upp hela tiden.
Nej jag vill INTE camma! Jag vill INTE se snoppar via min msn. Men de fattar fan inte.

Undrar vad de skulle säga om jag nästa gång får frågan om webbkameran gör så här:

- Camma lite?
- Nej tack jag är nöjd med min borste.

1 kommentar:

  1. haha! Underbart = "Nej tack jag är nöjd med min borste"

    Vem vill se snoppar på msn...

    Johanna

    SvaraRadera